ایران کارنو

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

ایران کارنو

این وبلاگ جهت بهبود ارتباط مشتریان و معرفی برند ایران کارنو می باشد. اعتقاد بر این است که شما حق انتخاب بهترین ها را دارید.
خیلیا سرشون کلاه رفته با خرید یه ماشین که درست کارشناسی نشده.!!
شما جزو اون افراد نباشید . وقتی یه کارشناس با تجربه کنارت باشه توی مدت کوتاه میتونی بهترین تصمیم رو بگیری.

دلیل اینکه ما قراره برند باشیم همینه . جلب رضایت خریدار و فروشنده

بایگانی

خودرو جدید میتسوبیشی Xpander

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ

میتسوبیشی Xpander یک MPV هفت نفره کوچک است که توسط شرکت میتسوبیشی موتور فیلیپین (MMPC) در مارس 2018 راه اندازی شد. جایگزینی AUV مارک ، Adventure ، اسلات Xpander با طراحی محافظ پویا و شاسی اتومبیل مانند که نوید بهتر می دهد راحتی کلی با فنرهای سیم پیچ در هر چهار چرخ در حالی که سوار بر یک مقدار مناسب از فاصله زمین است. نسخه های فیلیپینی Xpander در اندونزی تولید می شود ، جایی که محبوبیت مدل افزایش یافته و چندین افتخار کسب کرده است.

 


 

Xpander به موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی 1.5 لیتری و مجهز به فناوری MIVEC مجهز است و در کنار عملکرد مناسب ، بازده خوبی را برای مصرف سوخت ارائه می دهد. این موتور به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک متصل می شود که از انواع سنتی است یا یک جعبه دنده 5 سرعته دستی.

 

بیش تر بخوانید :
رنگ ماشین و انواع آن در ایران کارنو
 
 

 

MPV با فضای گسترده و جفت شده با نشیمن برای حداکثر هفت نفر بسیار مفیدتر می شود. فضای داخلی داخل Xpander برای کلاس آن کاملاً بزرگ است و می تواند هفت نفر را به راحتی در خود جای دهد. قسمت بار عقب این MPV همه کاره است و در صورت عدم نیاز به ردیف سوم صندلی ها صاف می شود. کمربند ایمنی برای همه سرنشینان موجود است. مسافران می توانند از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه لمسی از صداها لذت ببرند. Xpander دقیقاً مانند نام خود از تعداد زیادی فضای ذخیره سازی در کل کابین برخوردار است.

 

شاسی و پیشرانه

Xpander با موتور بنزینی NC1W از شرکت میتسوبیشی عرضه می شود. MPV به اندازه کافی توانایی دارد و دارای یک موتور چهار سیلندر در زیر کاپوت است که به معنی سر و صدا و لرزش موتور به حداقل می رسد. میتسوبیشی از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری DOHC با کنترل الکترونیکی Mitsubishi Innovative Valve-timing (MIVEC) استفاده کرد. این چهار سیلندر می تواند در مجموع 105 اسب بخار قدرت با 141 نیوتن متر گشتاور تولید کند و به یک جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک متصل می شود.

پلت فرم Xpander براساس یک سدان ساخته شده است. سیستم تعلیق جلو از پایه های MacPherson است ، 

 

ویژگی های فناوری

Xpander با سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی هفت اینچی همراه است که دارای گزینه های اتصال بلوتوث ، AUX و آینه سازی گوشی های هوشمند است. صدا می تواند به سیستمی منتقل شود که می تواند حداکثر 6 بلندگو برای کابین داشته باشد. به لطف یک دوربین پشتیبان که به صورت استاندارد در نسخه های بالاتر ارائه می شود ، می توانید ببینید که چه چیزی پشت سر شما است. همچنین از مزیت کروز کنترل نیز بهره مند می شوید.

 

 

جوانب مثبت منفی

از آنجا که وسیله نقلیه روی شاسی می چرخد ​​که از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به یک خودروی سدان است ، Xpander سواری راحت و تصفیه شده ای دارد که توسط سایر کراس اوورها و سدان ها هرچند یک شاسی مونوکوک حاصل می شود. کنترل دریایی و ناوبری نیز از ویژگی هایی است که هر MPV کوچک با آن همراه نیست. فضای ذخیره سازی برای از بین بردن برخی ویژگی های برجسته آن ، برای کلاس خود بسیار مناسب است.

 
هنگام کارشناسی ماشین باید به چه مواردی توجه کرد
 
 

با توجه به نکته مهمتر ، Xpander با یک گیربکس نسبتاً قدیمی و فقط چهار دنده همراه است. در حالی که کار را به پایان می رساند ، تغییر واحد ممکن است مدتی طول بکشد و یا ممکن است ارقام کم مصرف ستاره ای را به مصرف برساند. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۶
محمد زارعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی