ایران کارنو

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

ایران کارنو

این وبلاگ جهت بهبود ارتباط مشتریان و معرفی برند ایران کارنو می باشد. اعتقاد بر این است که شما حق انتخاب بهترین ها را دارید.
خیلیا سرشون کلاه رفته با خرید یه ماشین که درست کارشناسی نشده.!!
شما جزو اون افراد نباشید . وقتی یه کارشناس با تجربه کنارت باشه توی مدت کوتاه میتونی بهترین تصمیم رو بگیری.

دلیل اینکه ما قراره برند باشیم همینه . جلب رضایت خریدار و فروشنده

بایگانی

خودروی جدید فورد مدل Ford F-150

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

خودروی جدید فورد مدل Ford F-150

 

2021 ابعاد و وزن فورد F-150
طول: 17 فوت ، 5 اینچ تا 20 فوت ، 10 اینچ
قد: 6 فوت ، 3 اینچ تا 6 پا ، 6 اینچ
وزن محدود کردن: 4021 تا 5540 پوند
 

ما نظرات شخصی خود را بر اساس بررسی خودرو خود قرار نمی دهیم. در عوض ، ما یافته های رانندگان آزمون حرفه ای را با داده هایی مانند رتبه بندی قابلیت اطمینان و نمرات ایمنی ترکیب می کنیم تا نمای کاملی از هر وسیله نقلیه ای را که رتبه بندی می کنیم ، به شما ارائه دهیم.

US News & World Report از سال 2007 به عنوان بهترین اتومبیل ها ، کامیون ها و SUV ها رتبه بندی شده است و کارکنان ما دارای بیش از 75 سال تجربه صنعت خودرو در کنار هم هستند. برای اینکه بی طرفانه نظرات خود را حفظ کنیم ، هدایا یا سفرهای گران قیمت شرکت های اتومبیلرانی را قبول نمی کنیم و یک شرکت خارجی تبلیغات ما را مدیریت می کند.

آیا باید Ford F-150 را بخرم؟
هر خریدار کامیون باید F-150 را در نظر بگیرد. این یکی از بهترین و خوش چرخ ترین کامیون های کلاس است. علاوه بر این ، این محصول دارای برچسب قیمت رقابتی است و از این جهت ارزش بالایی دارد.

 

2020 در برابر 2021 فورد F-150: تفاوت چیست؟
فورد F-150 2021 کاملاً طراحی شده و تغییرات زیادی در آن ایجاد شده است. برای مبتدیان ، سیستم جدیدی برای پیشرانه اضافه شده است: هیبریدی کامل که 430 اسب بخار قدرت تولید می کند. بسیاری از ویژگی های استاندارد دیگر از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 کاملاً جدید با صفحه لمسی 8 اینچی وجود دارد. 

 

در اینجا بخوانید:
              خدمات ماشین در تهران به روش اصولی و مطمئن.

                           

 

F-150 سواری و دست زدن
اگرچه این وسیله نقلیه بزرگی است ، اما رانندگی F-150 نسبتاً آسان است. این یک سواری نرم فراهم می کند ، سیستم تعلیق بدون هیچ گونه عیب و نقصی در جاده جذب می کند. این فورد همچنین در جاده های پر پیچ و خم احساس خوبی برای فرمان پذیری و لاغر بودن بدنه احساس می کند.

عملکرد آف رود F-150
هر مدل F-150 چهار چرخ محرک را ارائه می دهد و بنابراین ، خارج از جاده دارای توانایی مناسب جاده است. چندین بسته و تریم خارج از جاده نیز موجود است. می توانید در "کدام مدل F-150 برای آفرود بهتر است؟" بیشتر بیاموزید. بخش زیر

ظرفیت یدک کش F-150
در صورت مجهز بودن مناسب ، هیچ رقیبی نمی تواند با F-150 مطابقت داشته باشد که صحبت از یدک کشیدن و حمل و نقل است. می تواند تا 14000 پوند بکسل کند و تا 3،325 پوند نیز ببرد.

 

F-150 داخلی: ساکت ، جادار و راحت
فضای بار F-150
F-150 با تخت های 8 پا ، 6.5 پا و 5.5 فوت در دسترس است ، هرچند هر تختخواب با هر سبک کابین ارائه نمی شود. ویژگی های تختخواب بسیار خوبی وجود دارد ، از جمله BoxLink فورد - روتختی های کشویی قابل تنظیم که می توانید از آنها به عنوان درب بازکن بطری نیز استفاده کنید - پریز برق داخل تخت ، یک مرحله تاشو که در درب عقب تعبیه شده است ، درب عقب برقی و قابل انباشت بارگیری رمپ می باشد.

صندلی F-150 چند نفر است؟
صندلی های مدل Regular Cab F-150 تا سه نفر و مدل های SuperCab و SuperCrew حداکثر شش نفر در آن جای می گیرند. صندلی های جلو پشتیبانی و راحت هستند و رانندگان از دید بالایی برخوردار هستند. در تریم های بالاتر می توانید صندلی های حداکثر خمیده فورد را انتخاب کنید ، صندلی هایی که تقریباً صاف جمع می شوند و چرت زدن در کامیون را بسیار راحت تر می کنند. مدل های SuperCrew جادارترین تنظیمات صندلی های عقب را دارند و بزرگسالان نیز می توانند به راحتی در صندلی های عقب مدل های SuperCab سوار شوند.

صندلی های اتومبیل F-150 و کودک
در سبک های بدنه SuperCab و SuperCrew ، دو مجموعه کامل اتصال LATCH برای صندلی های قایق عقب و یک لنگر اتصال دهنده برای صندلی وسط عقب وجود دارد.

کیفیت داخلی F-150
فضای داخلی F-150 با وجود اینکه کاملاً با استانداردهای تنظیم شده توسط Ram 1500 مطابقت ندارد ، بهتر از هر کامیون سایز بزرگ است یا بهتر است. طراحی جذاب است ، کیفیت مواد به طور کلی چشمگیر است ، و حتی در سرعت بزرگراه نیز ساکت است.

اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و پیمایش F-150
در صورت وجود ، شکایت کمی در مورد سیستم سرگرمی و سرگرمی SYNC 4 خواهید داشت. این یک رابط بصری با طرح بندی منو به راحتی قابل مرور است. صفحه نمایش دارای گرافیک واضح و دکمه های بزرگ است که استفاده از آن را در حین حرکت ساده می کند. کنترل های فیزیکی منطقی مرتب نیز وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی