ایران کارنو

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

ایران کارنو

این وبلاگ جهت بهبود ارتباط مشتریان و معرفی برند ایران کارنو می باشد. اعتقاد بر این است که شما حق انتخاب بهترین ها را دارید.
خیلیا سرشون کلاه رفته با خرید یه ماشین که درست کارشناسی نشده.!!
شما جزو اون افراد نباشید . وقتی یه کارشناس با تجربه کنارت باشه توی مدت کوتاه میتونی بهترین تصمیم رو بگیری.

دلیل اینکه ما قراره برند باشیم همینه . جلب رضایت خریدار و فروشنده

بایگانی

معرفی خودروی Koenigsegg Regera Carbon Fiber

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۱۰ ب.ظ

کوئینزگ (koenigsegg) یک شرکت خودرو ساز سوئدی در زمینه خودروهای اسپرت است و کارخانه آن در شهر Ängelholm سوئد قرار دارد . این شرکت در سال 1994 میلادی تاسیس گردیده است. محصولات این شرکت سوئدی  به شتاب بالا ، پایدار ، باور نکردنی و فرمان پذیری خارق العاده شهرت دارند.یکی از دستاوردهای اصلی محصولات کوئینزگ ، کسب سریع ترین زمان لازم برای دست یابی به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت و مجددا برگشتن به حالت سکون است.زمانی که در کتاب رکوردهای گینس بنام کوئینزگ ثبت شده است.کوئینزگ رگرا از یک موتور 5 لیتری 8 سیلندر با در توربو شارژر و 3 موتور الکتریکی استفاده میکند. که روی هم 1011 مگاوات ، معادل 1509 اسب بخار قدرت تولید میکند.کوئینزگ اعلام کرده است سرعت رگرا میتواند در کمتر از 20 ثانیه از صفر به 400 کیلومتر در ساعت برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خودرو پر شتاب ترین خودروی دنیاست. کوئینزگ رگرا در تابستان سال 2017 به پایان تولید خود رسید . اما این خودرو ساز نهایتا اولین مدل با ظاهر کربنی را ساخته است.در بدنه فیبر کربنی این خودرو که کاملا زیبا به نظر میرسد هیچ گونه لاک و یا پوشش جایگزین سطوح کربنی بکار نرفته است.این کمپانی همچنین لایه نازک اپوکسی را که معمولا روی فیبر کربن کشیده میشود را حذف کرده است.این مورد با پولیش دستی انجام شده و کوئینزگ اعلام کرده ، این یک فرایند پیچیده است که زمان زیادی را میگیرد.کوئینزگ میگوید : نتیجه نهائی تولید خودروئی با ظاهر برجسته است که البته با دست زدن به آن حس سردی به شما دست خواهد داد که آن هم حس ناب فیبر کربن می باشد.

پیشنهاد مطالعه : کارشناسی خودرو با 100 روش در تهران.


این حس بدون استفاده از لایه اضافی لاک یا اپوکسی بدست آمده است . اگرچه بدنه فیبر کربنی رگرا ظریف و زیباست اما باید به عناصر خاص آن هم اشاره کنیم.همان گونه که کوئینزگ توضیح میدهد ، چندین نمونه از این بدنه در جلوی آفتاب  و گرمای تابستان قرارداده شده است. سپس نمونه ها در محیط بیرونی قرار داده شده اند و این شرایط آسیبی به بدنه و ظاهر قطعات کربنی نزده است .پس از این مراحل بوده که کوئینزگ از استفاده ی قطعات کربنی برای بدنه رگرا اطمینان حاصل کرده است.فاقد لایه محافظتی اپوکسی است اما کوئینزگ میگوید : این امر در واقع باعث میشود رگرا حساسیت کمتری به سنگ ریزه ها و اشیای تیز داشته باشد ، فقدان متریال همچنین باعث شده وزن رگرای مورد بحث حدود 20 کیلوگرم کمتر از مدل رنگ آمیزی شده باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی