ایران کارنو

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

ایران کارنو

این وبلاگ جهت بهبود ارتباط مشتریان و معرفی برند ایران کارنو می باشد. اعتقاد بر این است که شما حق انتخاب بهترین ها را دارید.
خیلیا سرشون کلاه رفته با خرید یه ماشین که درست کارشناسی نشده.!!
شما جزو اون افراد نباشید . وقتی یه کارشناس با تجربه کنارت باشه توی مدت کوتاه میتونی بهترین تصمیم رو بگیری.

دلیل اینکه ما قراره برند باشیم همینه . جلب رضایت خریدار و فروشنده

بایگانی

معرفی خودروهای آفرودی

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۶ ب.ظ

با پیشرفت تکنولوژی قرن 2021 میلادی ، انتظارات مردم و خریداران خودرو از خودروها بالاتر رفته و کیفیت خودروها و استانداردهای ایمنی و خیلی موارد برای خریداران محترم و وارد کنندگان خودرو خارجی لازم و ضروری است.در مورد اجزای ماشین و خودروها در سایت ایران کارنو مفصل بحث شده است. در این وبلاگ ما به بهترین خودروهای خارجی خواهیم پرداخت. وقی صحبت از خودروی همه کاره میاد بحث متفاوته ، واقعا انتظار شما از خودرویتان چیست ؟ اینکه با آن رانندگی خوبی داشته باشید ؟ یا امکانات لوکس برایتان مهم است ؟ سیستم تعلیق چطور ؟ نرمی و انعطاف پذیری خودرو چقدر برایتان مهم است ؟ 

اگر تمامی این امکانات مد نظر شماست باید به سراغ SUV های فول سایز لوکس بروید .چرا که هر نوع امکاناتی در این خودرو ها قرار داده شده است از شتاب عالی گرفته تا قابلیت آفرودی منحصر به فرد که آنها را قادر میسازد تا از هر نوع مسیری عبور کرده و شما را به مقصد برسانند.در این مقاله به چهار خودروی مطرح در این زمینه می پردازیم که عبارتند از :

مرسدس G کلاس - جیپ رانگلر - لکسوس 570 LX - لندکروز دیسکاوری

 

1-جیپ رانگلر (Wrangler Unlimited Rubicon)

این خودرو از خودروهای مطرح در این زمینه است ، روبیکان جدید به تایرهای آفرود گودریچ 33 اینچی ، قفل دیفرانسیل در دو محور و آنتی رول بار الکتریکی مجهز است .دارای یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 270 اسب بخار و 400نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل نیمه وقت جیپ به هر چهر چرخ انتقال می یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۱
محمد زارعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی