تجربه رانندگی با فورد موستانگ بولیت 2019
موستانگ بولیت 2019 از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری مدل GT استفاده می کند اما دارای سیستم ورود هوای خنک متفاوتی می باشد.
دریچه گاز از 82 به 87 میلی متر ارتقاء یافته و منیفولد ورودی هم از مدل T350 قرض گرفته شده است.
این تغییرات به همراه برنامه ریزی ویژه پیشرانه باعث شده است بولیت نسبت به GT حدود 14 لاسب بخار قوی تر باشد.
شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت، 4.6 ثانیه باقی مانده است و حداکثر سرعت آن نیز 250 کیلومتر در ساعت می باشد.
جدیدترین نسخه موستانگ بولیت دارای سیستم تعلیق ارتقاء یافته ، سیستم اگزوز فعال ، حالت های رانندگی اسپورت و گیت ترمز برمبو می باشد.
بالاتر از همه اینها باید به دامپر های فعال، مگنه راید فورد اشاره کنیم که سواری روان ، اما سفت را به همراه چسبندگی بالا تضمین میکند.
شما می توانید این تفاوت را در جاده های ناهموار احساس کنید. به نظر ما این دامپر ها ارزش 1600 پوند اضافه پرداخت را دارند.
تمامی مدل های بولیت، با سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3 عرضه می شوند . این مدل ویژه دارای صفحه نمایش تیز و مناسب 12 اینچی بوده و فشار روغن و منیفولد را نیز نشان می دهد.
موستانگ بولیت در جاده تلاش خود را برای خاص بودن نشان می دهد و درکل خودرویی با توازن بالا و هیجان رانندذگی است.
بولیت در پیچ ها به طور سورپرایز کننده ای چابک و پاسخگوست.
سیستم تعلیق اشاره شده به انتقال مناسب نیرو ها کمک میکند . ترمز برمبو نیز قدرت توقف بالایی ایجاد میکنند.
مهندسان فورد به صدای اگزوز موستانگ بولیت افتخار میکنند. واقعا هم صدای فوعلاده ای را شاهد هستیم. در زمان شتابگیری سنگین غرش های پیشرانه به هوا میرود و در زمان رها کردن پدال گاز صدای خفه جذابی به گوش میرسد.
پیشرانه: 8 سیلندر 5 لیتری بنزینی
قدرت (گشتاور): 458 اسب بخار
گیربکس: شش سرعته دستی، دیفرانسیل عقب
شتاب 0 تا 100 : 4.6 ثانیه
حداکثر سوخت: 250 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت : 12.4 لیتر در هر 100 کیلومتر