ایران کارنو

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

کارشناسی خودرو در تمام نقاط تهران ، اعزام کارشناس به محل

ایران کارنو

این وبلاگ جهت بهبود ارتباط مشتریان و معرفی برند ایران کارنو می باشد. اعتقاد بر این است که شما حق انتخاب بهترین ها را دارید.
خیلیا سرشون کلاه رفته با خرید یه ماشین که درست کارشناسی نشده.!!
شما جزو اون افراد نباشید . وقتی یه کارشناس با تجربه کنارت باشه توی مدت کوتاه میتونی بهترین تصمیم رو بگیری.

دلیل اینکه ما قراره برند باشیم همینه . جلب رضایت خریدار و فروشنده

بایگانی

معرفی نیسان ماکسیما 2019

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۱ ب.ظ

نیسان ماکسیمای کلاس متوسط از سال 1380 تا سال 1390 در ایران توسط پارس خودرو مونتاژ شد ، در آن زمان ماکسیما یکی از بهترین و لوکس ترین و پرقدرت ترین خودروهای موجود در ایران شناخته می شد. و هم اکنون نیز ماکسیما ، محبوبیت خود را بین طرفداران خویش در ایران حفظ کرده است. ماکسیما در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به بازار عرضه شد که از لحاظ سطح تجهیزات و امکانات تفاوتی با یکدیگر ندارند.نیسان ماکسیما یکی از خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است . که از سال 1977 میلادی تا کنون در 7 نسل و مدل تولید میشود.مدل کنونی این خودرو A36 نام دارد و تولید آن از آوریل 2015 تحت نام مدل 2016 آغاز شد . نیسان ماکسیما یکی از محبوت ترین محصولات این خودروساز ژاپنی است.نیسان در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از مدل 2019 این خودروی سدان رونمایی کرد تا آن را مجهز تر از همیشه روانه بازار کند.اگر از نمای جلو یه نیسان ماکسیما نگاه کنید متوجه طراحی جدید برای سپر جلو ، ورودی های هوا و چراغ های مه شکن خواهید شد.چیدمان داخلی چراغ های جلو هم که از نوع LED می باشند تغییر کرده است. تغییرات آن محدود به چراغ های جلو نیستند و در چراغ های عقب نیز میتوان طراحی مدرن تری از قبل را دید. جالب ترین بخش عقب ماکسیما 2019 خروجی های اگزوز چهارتایی هستند که درون دیفیوزر عقب کار گذاشته شده اند.


پیشنهاد مطالعه : کارشناسی ماشین با 100 روش و متد در تهران.


نیسان ، رینگ های 19 اینچی جدیدی را نیز برای ماکسیما با نام سیلور پلاتینیم طراحی کرده است . به محض اینکه وارد کابین ماکسیما 2019 شوید متوجه تغییراتی در این خودرو خواهید شد . نیسان از الگوی دوخت جدیدی 50 رنگ متضاد با تودوزی ، روی صندلی ها استفاده کرده و این دوخت در مدل های بالاتر روی ستون ها نیز مشاهدم میشود.نیسان کیفیت کلی کابین را در فرمان و داشبورد و چه رودری ها افزایش داده و روی ستون از بلندگو هم استفاده شده است.تمامی بخش ها نیز به سفارش مشتری قابل تغییر هستند. تمامی مدل های ماکسیما به جز تیپ S  ، به صورت استاندارد به سیستم رهیاب ماهواره ای هم مجهز هستند.ماکسیما 2019 همچنین به پکیج امکانات ایمنی Safety shield 360 نیز مجهز است.


این پکیج کامل. کارآمد ، شامل مواردی همچون سیستم ترمز اضطراری خودکار ، سیستم تشخیص عابر پیاده ، سیستم هشدار نقطه کور ، سیستم هشدار خودروی پشت سر ، سیستم هشدار بین خطوط ، چراغ های هوشمند و سیستم ترمز خودکار در دنده عقب میشود.موتور ماکسیما 2019 یک شش سیلندر 3.5 لیتری به قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتن متر است که نیروی آن به یک گیربکس CVT از نوع X ترونیک به چرخ های جلو انتقال پیدا میکند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی